KWALITEITSWIJN IN EEN BIB? JAZEKER, DAT KÁN!

 

Klachten

Meldt je klacht of probleem alsjeblieft meteen bij ons via gregor@lebonbib.nl. Dan lossen we het voor je op. Ben je hier niet tevreden over, dan kun je het geschil aanmelden voor bemiddeling door de stichting WebwinkelKeur.

Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bestelling annuleren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het terugzenden naar de webwinkel zijn voor je eigen rekening. Raadpleeg voor de tarieven de website van de vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Le Bon BIB geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via gregor@lebonbib.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retourzending terugstorten als het product in goede orde retour ontvangen is.

Webwinkel Keurmerk en klantebeoordelingen
De waardering van www.lebonbib.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 41 reviews.